Az online marketing és a keresőoptimalizálás világa speciális szakértelmet és tapasztalatot követel meg. Nem véletlen, hogy ma is sokan keresik a megfelelő profikat annak érdekében, hogy a webes jelenlét felesleges időhúzás helyett tényleges eredményeket produkáló tevékenység legyen. Cikkünkben most sorra vesszük azokat a leggyakoribb kérdéseket, amelyek az érdeklődők részéről visszatérően felmerülnek.
Tényleg szükségem van marketing tanácsadóra?
Ha a kérdés felmerül, abban a válasz is egyértelműen benne rejlik. Sokan vannak, akik a saját területükön igazi profik, de egyszerűen nincs kapacitásuk az online marketing szerteágazó világával foglalkozni. Ez utóbbi pedig kiemelt jelentőséggel bír az eredményes piaci jelenlétet illetően.
Nem elég, ha posztolok a Facebookon?
Nem mindegy, milyen gyakran, és főleg mit. A célcsoport elérésének egyik remek útja a közösségi média kínálta lehetőségek kihasználása. A Facebook csak az egyik irányvonal, de nem feledkezhetünk meg az Instáról, vagy a videós tartalmak YouTube csatornára történő készítéséről. A könnyen fogyasztható, mégis minőségi tartalmak alkalmasak arra, hogy bemutasd, mit kínálsz, közelebb vidd a céget, szolgáltatásaid a fogyasztókhoz.
Ma már az MI-vel is könnyen írhatok szövegeket, nem?
A tartalommarketing minden korábbinál több kérdést felvet napjainkban. Igen, számos módja létezik annak, hogy a mesterséges intelligencián alapuló megoldásokkal szövegeket generáljunk. A kérdés csupán az, hogy ez elegendő lesz-e a Google és a fogyasztók jóindulatának elnyeréséhez. A kizárólag MI generálta tartalmak nem nevezhetők naprakésznek, és legkevésbé sem instant fogyaszthatónak.
Promóciótervezésben is segítséget kaphatok?
Természetesen. Az árképzés mellett a promóciók megszervezésében is számíthatsz a profi támogatásra. Miért fontos a promóciók megfelelő előkészítése és kivitelezése? Hogyan oldja meg mindezt egy profi cég helyetted? A www.marketingtanacsadas.hu linkre kattintva erre is kaphatsz választ!
Mire számítsak a közös munka kapcsán?
Elsőként egy részletes kérdőívvel találkozhatsz majd, ahol minden alapinformációt meg kell adnod a weboldaladról, a korábbi SEO próbálkozásokról, a céges arculatról, az elérni kívántakról. A SEO tanácsadás ezt követően már a szakember részéről felkészülten zajlik majd, a lehetséges opciókat, irányvonalakat felvázolva.
Hogy szerezhetek több vevőt?
A kérdés a maga egyszerűségében minden online piaci szereplőt foglalkoztat. A marketing tanácsadás, a tartalmi és a külső SEO éppen úgy kiemelt szerepet játszik ebben, mint a technikai SEO, vagyis minden, ami a weboldalra vonatkozik. Az eredményes, minden részletre kiterjedő webes jelenlét egyenes utat vezet a több vevő megszerzéséhez és a fejlődéshez.